Regulamin

Regulamin sklepu internetowego z dnia 09.09.2023.
Numer licencji nadanej przez Kreator Legal Geek: f475b3cf-1694-4218-8ee9-024f52ba4ee7< /span>.

Regulamin sklepu internetowego karuzelazabawek
wyposażenie m.in. zasady zawierają informacje o transakcjach poprzez Sklep, najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6Realizacja zamówień
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór warunków odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do wyłączenia, dni ustawowo wolne od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – pochodzi z serwera, który pochodzi z sieci lub pochodzi z dostępu do źródła, bez źródła z którego pochodzi lub pochodzi.< /span> – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Ustawa o prawie konsumenta – Karuzela Zabawek; Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz  .Sprzedawca – sklep internetowy Karuzela Zabawek prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem karuzelazabawek.pl .Sklep – regulacje regulaminy. Regulamin – posiadający jednostkę organizacyjną, zawierającą lub wydającą zawrzeć ze sprzedażą na podstawie przepisów o bezpośrednio regulowanych z działalnością , ale nieposiadający dla niego osobowości prawnej. Przedsiębiorca uprzywilejowany – Konsument lub przedsiębiorca uprzywilejowany. Kupujący uprzywilejowany – każdy podmiot będący właścicielem w sklepie lub wyposażony w mechanizmy identyfikujące dotarcie zakupu.
Kupujący

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Mroczek sp. z o.o.

Adres pocztowy: Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz 
Adres e-mail: karuzelazabawek.kontakt@gmail.com
Telefon: 507 196 806
NIP: 5543013400
REGON: 525292298

Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych realizowanych przez kabel sieciowy z określonymi taryfami operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z których usługi pochodzą. Uwaga, że koszt połączenia szerokopasmowego lub transmisji danych może być inny niż koszt połączenia lub przesyłu krajowego – w zależności od taryfy przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług, które pochodzą.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla funkcjonowania sklepu potrzebnego jest:
Urządzenie z możliwością korzystania z Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla spełnienia zamówień w Sklepie, poza określonymi w ust. 1, konieczne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
Ceny produktów widoczne w sklepach są ogólnymi cenami za produkt.
Zwróć uwagę, że na całkowitą kwotę zamówień określono w sklepie: cena za produkt oraz, jeśli dotyczy to zastosowania, kosztów dostawy towaru.
Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
Dostępne są sposoby dostawy towaru oraz płatności za zamówienie, które jest dostępne w sklepie, a także zapewnia dane niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamówienie zostało odebrane w momencie otrzymania jego treści i akceptacji Regulaminu przez otrzymanego.
Złożenie zamówienia jest tożsame z umową pomiędzy przebywaniem a Sprzedawcą.
§ 5 PŁATNOŚCI
W sklepach dostępne są szczegółowe metody płatności:
zwykły przelew na rachunek bankowy Sprzedaż;
za pośrednictwem platformy płatniczej:
Przelewy24
W przypadku wybrania przez odpowiedzialnego płatności z góry, za należy uwzględnić w terminie 3 Dnia zapłaty od zapłaty zamówień.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 Dni wykonawczych.
W przypadku zastosowania płatności z góry za zamówienie, sprzedawca do realizacji zamówień po jego opłaceniu.
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W sklepach dostępne są szczegółowe metody dostawy:
za pośrednictwem firmy kurierskiej;
zrobić paczkomatów InPost.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
wymagane uprzywilejowane prawo od otrzymania od umowy zawartej ze sprzedażą za przesłanie Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez opóźnień w dostawie.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia:
w, który pochodzi z uprzywilejowanego znaku towarowego lub w którym znajduje się osoba trzecia inna niż wskazana przez powiązanego uprzywilejowanego powiązanego z tym towarem;
wchodzący w skład końcowego towaru, udział lub część lub w osobie trzeciej, inny niż inteligentny i wskazana przez powiązanego uprzywilejowanego, wysyłany w końcowym towarze, części lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do wejścia wielu danych, które zawierały są osobno, partiami lub w częściach.
Aby uzyskać dostęp do prawa odstąpienia od umowy musi nastąpić sprzedaż, z danych końcowych w § 2 Regulaminu, o twoim decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze wypłaty (na przykład pisma wysłanego lub wysłane).
Warunki uprzywilejowane mogą podlegać obowiązkowi odstąpienia od umowy zawartej na Ostatecznym Regulaminie, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zakończyć do odstąpienia od umowy wystarczającej, że posiadaczy uprzywilejowany wyśle informacja dotycząca świadczenia przysługującego mu odstąpienia od umowy przed umową terminową do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWYSKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od umowy o odbiorze, o którym mowa, uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty otrzymania towaru (z dodatkowymi konsekwencjami z tytułu otrzymania przez innego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez sprzedażwcę), otrzymanego, a w wcześniejszym przypadku Nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca został wprowadzony, o decyzji uprzywilejowanego o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy.
Zwrot płatności dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, które są przez powiązanego z nim uprzywilejowanego wykorzystania w interakcji, chyba że powiązane z nim uzgodnione, zgodziły się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku, które zostało poniesione, uprzywilejowane, nie ponoszą żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeśli nie otrzymano powiadomienia, że sam odbierze je od otrzymanego uprzywilejowanego, może pojawić się ze zwrotem płatności do otrzymania lub do czasu dostarczenia mu odpowiedzi na odesłania, w wyniku od tego, które zostało wysłane wcześniej.
Sprzedawca prosi o odbiór towaru na adres: Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz podróży, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym występują osoby uprzywilejowane powiadomienie Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeśli został uprzywilejowany odeśle do przed terminem 14 dni.
Po zastosowaniu natychmiastowych kosztów zwrotu towaru.
jednostki uprzywilejowane odpowiadają tylko za wartość towaru z użycia z nim w sposób inny niż konieczny do istoty, cecha i funkcjonowanie towaru.
Jeśli ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany po zakończeniu postępowania, dodatkowe koszty będą również musiały zostać poniesione przez koszty dodatkowe. O oszacowanej wysokości tych informacji, które zostały uprzywilejowane, zostaną udostępnione przez sprzedaż w opisie towaru w Sklepie lub w momencie otrzymania zamówienia.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w umowie:
w którym dostęp jest nieprefabrykowany, zgodnie z podstawowymi funkcjami uprzywilejowanego lub służącymi do zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
z możliwością udostępnienia, które umożliwia szybkiemu zepsuciu lub krótkiemu terminowi przydatności do użycia;
którego udostępnienie jest dostępne w zapieczętowanym, które po otwarciu opakowania nie może zostać ujawnione ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub ze względów higienicznych, opakowanie dostępne po otwarciu;
które są dostępne, które są dostarczane, ze względu na swój charakter, połączenie nierozłączne z innymi rzeczami;
w których dostępne są pliki dźwiękowe lub programy informacyjne, które są dostarczane w zapieczętowanym urządzeniu, dostępne po udostępnieniu;
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z przerwami o prenumeratę;
w której cena lub opłata zależy od wahania na rynku, nad którym sprzedawca nie sprawuje kontroli, i który może zostać wysłany przed terminem do odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji (w tym dotyczących działania Sklepu) na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
Towary
W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku braku zgodności z umową, Kupujący uprzywilejowany może żądać:
wymiany towaru,
naprawy towaru.
Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy
w sytuacji, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz . Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Sprzedawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument może skorzystać m.in. z:
pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), zapewnianej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ponadto, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej można skorzystać z następujących form wsparcia:
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne zarówno dla Sprzedawcy jak i Konsumenta.
Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
Wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Kupującemu.
Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
żądać wymiany towaru na wolny od wad,
żądać usunięcia wady.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz
§ 10 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania,
usunięcia,
ograniczenia przetwarzania,
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
Wszelkie umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
Wybór prawa polskiego dla umów zawartych na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchyla i nie ogranicza praw tego Kupującego, przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znajdujących zastosowanie dla Konsumenta w sytuacji, w których nie ma miejsca wybór prawa. Oznacza to w szczególności, że jeśli właściwe dla danego Konsumenta przepisy krajowe przewidują ochronę szerszą niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą za pośrednictwem Sklepu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

karuzelazabawek.pl
Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz  
adres e-mail: karuzelazabawek.kontakt@gmail.com

– Ja/Mój() ……………………………. …………………………. automatycznie informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży dostępu() ) / o świadczenie Wyjaśnij usługi():

…………………………. ………………………………………….. ………………………………………….. …………………………….

…………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………

………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ……

– Data zawieszenia umowy()/odbioru()

…………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………

– Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów ) uprzywilejowanego(-ych):

…………………………. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………

– Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

…………………. ………………………………………….. ………………………………………….. ………………………………………….. .

……………………………………. ………………………………………….. ………………………………………….. ……………………………..

…………………………………….. …………………………….Dane …………………………………………..(tylko formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)

(*) Niepotrzebne skreślić.

Karuzela Zabawek to miejsce, gdzie świat dziecięcych marzeń staje się rzeczywistością. 

Mroczek sp. z o.o.

Adres : Kijowska 44 85-703 Bydgoszcz 

Telefon : 507 196 806

Email: karuzelazabawek.kontakt@gmail.com

© Karuzela Zabawek 2023

 Sklep wykonany przez webgro.pl

Projekt bez nazwy (72)

Twój Koszyk

0
image/svg+xml

Twój koszyk jest pusty

Kontynuuj Zakupy